Platforma TAXXO

Jak wygląda współpraca pomiędzy klientem a Protegga

Biuro Rachunkowe Protegga od 2014 roku korzysta z możliwości jakie dają systemy wspierające naszą branże dzięki wykorzystaniu OCR. Pierwsze kroki w automatyzacji procesów księgowych stawialiśmy z platformą SaldeoSmart. W 2018 roku podjęliśmy decyzję o zmianie SaldeoSmart na platformę TAXXO. Ta decyzja była krokiem milowym w zmianie komunikacji pomiędzy BR Protegga a klientem.

Jak wygląda współpraca z klientem poprzez platformę TAXXO. Klient otrzymuje login i hasło z BR Protegga do platformy. Może korzystać z aplikacji TAXXO na telefonie, laptopie, tablecie... Klient umieszcza dokumenty firmy na platformie. Skany faktur lub zdjęcie wystarczą aby księgowa dostała materiał do pracy. Po zamknięciu miesiąca przez księgową lub kadrową informacja o zobowiązaniach fiskalnych (PIT,CIT,VAT,ZUS) umieszczane są na platformie.

 

TAXXO daje wiele możliwości:

  1. Klient ma dostęp do swoich dokumentów od ręki.
  2. Klient może wystawiać faktury sprzedaży na platformie TAXXO. Platforma TAXXO jest zintegrowana z KSef, czyli od 1 lipca 2024 roku dla klientów korzystających z TAXXO nic się nie zmieni. Oni już dzisiaj są gotowi na implementację zmiany przepisów.
  3. Klient otrzymuje informację o podatkach i ZUS na platformie. Po dodaniu przez pracownika biura informacji o podatkach lub ZUS klient otrzymuje powiadomienie SMS lub email.
  4. Dzięki zintegrowaniu platformy TAXXO i programu finansowo księgowego klient ma dostęp do danych księgowych na bieżąco.
  5. Dzięki dostępnej opcji Symulacja podatkowa, klient na bieżąco ma informacje ile podatku zapłaci za bieżący miesiąc. Wystarczy na bieżąco dodawać faktury, a platforma TAXXO oszacuje podatki.
  6. Zintegruj bank z TAXXO, lub ręcznie odznaczaj zapłacone faktury a TAXXO policzy Cashflow w twojej firmie (uproszczona forma). Platforma TAXXO cały czas się rozwija a my razem z nią.